Golfferie i Spanien - Charmerende feriebolig

Charmerende feriebolig med 4 soverum på 125 m2 beliggende i det lille smørhul; Caleta de Velez, lige uden for Torre del Mar.

Huset indeholder i stueetagen en entré, stue med bl.a. satellit TV, DVD, hyggeligt sofamiljø samt spisebordsplads til 8 personer. Desuden finder man et meget veludstyret køkken, 1 soveværelse samt badeværelse.

På 1. sal finder man 3 dobbelte soveværelser alle med garderobeskab samt yderligere 2 badeværelser begge med bl.a. karbad. Det ene soveværelse har badeværelse en-suite og en tilstødende balkon med udsigt til Middelhavet.

Foran huset hører et dejligt terrasseområde med bl.a. markise og en mindre p-plads. Bag boligen er der et meget velholdt fællesområde der bl.a. indeholder 2 mindre legepladser for børnene samt et swimmingpoolområde med både en større pool samt et separat børnebassin. Hele fællesområdet er indhegnet og kun for områdets beboere samt gæster.

Huset ligger som tilstødende urbanization til Baviera Golf og er rigtig godt placeret i forhold til Marinaen og stranden, der ligger kun ca. 300 meter derfra. På marinaen finder man flere rigtig gode restauranter, isbar og café.

Derudover er Caleta de Velez vokset sammen med den mere kendte by Torre del Mar, hvor man bl.a. finder et stort udbud af butikker, restauranter, banker og gode indkøbsmuligheder.

En dejlig bolig placeret i et centralt og roligt lille smørhul.

Book en fantastisk golfferie i Spanien ved at sende en mail til:

linda@profix.dk

Medlemmer af Kellers Park Golf Club og Birkemose Golf Club får 10% i rabat på lejen, husk at oplys dit medlemsnr.